+38(096)-54-96-436

         Гарантійний термін на прилад складає 12 місяців з дня покупки. Ми настійно рекомендуємо уважно ознайомитися з інструкцією по користуванню приладом, що поставляється комплекті з приладом. Якщо впродовж гарантійного строку у приладі, що Ви купили,  виявляться заводські дефекти, продавець зобов’язаний безкоштовно відремонтувати його. У випадку неможливості ремонту або тривалості ремонту,  що перевищує встановлений строк, продавець зобов’язаний замінити прилад. Максимальний строк гарантійного ремонту складає 45 днів з моменту звернення покупця. При цьому гарантія не дає права на безкоштовний ремонт приладу, що вийшов за ладу, якщо:

  • Серійний номер проданого приладу, що вказано в гарантійній карті, не відповідає номеру, що вказано на приладі, що надається в ремонт.
  • В гарантійну карту внесені зміни;
  • Порушена цілісність пломбуючої наклейки, встановленої на корпус обладнання;
  • Прилад експлуатувався з порушенням вимог, що встановлені в “Інструкції по користуванню”.
  •  Прилад вийшов з ладу з вини покупця або третіх осіб(механічні пошкодження, потрапляння всередину волоти та інших сторонніх предметів  речовин, самостійний ремонт, неякісне електроживлення | т.п.).

         Для ґарантійного ремонту, а також для гарантійного обміну приладу всі елементи комплекту, що продавалися разом з ним (калібрувальних пластини, чохол, коробка та інше) повинні бути також поверненні разом з приладом.

        Послідовність дій при пошкоджені приладу:
1) передзвоніть диллеру який продав товщиномір;
2) поясніть причину поломки;
3) при можливості, зняти відео та переслати диллеру (дилер стаціонарно при перегляді відео зможе визначити в телефонному режимі чи Товщиномір справді зламався чи можливо його перекалібрувати без втручання сервісного центру);
4) у випадку, якщо прилад неможливо в телефонному режимі виправити помилку чи несправності, дилер звертається до центру обслуговування клієнтів, повідомляє про несправність;
5) дилер протягом однієї години після повідомлення центру обслуговування клієнтів зобов’язаний надати клієнту інформацію на яку адресу відсилати прилад для поточного ремонту;
6) покупець відсилає прилад для поточного ремонту в сервісний центр за власний рахунок після повідомлення дилером адреси сервісного центру;
7) покупці, які надіслали несправні прилади та не розрахувалися за доставку обслуговуванню не підлягають.